Ви можете замовити товари на нашому сайті і забрати їх з одного з наших магазинів, або скористатися послугами доставки Нова Пошта.
Доставка по Києву в один з магазинів мережі Дім взуття Дует - безкоштовна і займає від 1 до 3-х робочих днів.
Доставка Нова Пошта займає від 1 до 5-ти робочих днів і розраховується відповідно до тарифів поштового оператора.
Доставка Нова Пошта - безкоштовна при замовленні товарів від 2000грн.
(за умови отримання замовлення у відділенні оператора).
Доставка кур'єром Нової Пошти платна і розраховується відповідно до тарифів оператора доставки.
За умови замовлення доставки Новою Поштою, з післяплатою ми вимушені брати передплату 100 грн, яка буде вирахувана з загальної вартості товару, у разі відмови від товару з будь яких причин, передплата не повертається.
Самовивіз
Ви можете оформити замовлення на сайті вказавши отримання в одному з магазинів мережі Дім взуття Дует. Доставка товару до точки самовивозу безкоштовна і займає від 1 до 3-х робочих днів з моменту підтвердження Вашого замовлення оператором.
Розрахунок в точці самовивозу (магазині мережі) може бути готівкою або платіжною карткою.
Нова Пошта
Оформити замовлення до одного з відділень дуже просто - достатньо вказати точну адресу та номер відділення Нова Пошта при оформленні покупки товару.
Якщо у Вашому замовленні дві і більше одиниці взуття, кожна пара буде оформлена як окреме замовлення, щоб Вам було зручніше оформити покупку, чи відмовитися від взуття яке не підійшло у відділенні поштового оператора.
Доставка на вказане відділення займає від 1 до 5ти робочих днів з моменту підтвердження замовлення оператором інтернет-магазину.
Після підтвердження замовлення Вам буде надіслано СМС повідомлення з номером товарно-транспортної накладної за яким Ви зможете відстежити Вашу посилку на сайті компанії "Нова Пошта", або в їхньому додатку.v
Для отримання замолення у відділенні Нової Пошти при собі потрібно мати документ, що посвідчує Вашу особу, або встановлений додаток ДІЯ на телефоні.
Для отримання посилки довіреною особою знадобитися СМС-підтвердження (повідомлення від Нової Пошти на телефон вказаний в замовленні як телефон отримувача).
Оплата
Розрахуватися за посилку у відділенні Нової Пошти можна готівкою або платіжною карткою.
Оплата за товар та доставку відбувається одним платежем.
У відділенні Нової Пошти замовлений Вами товар зберігається 4 дні на 5-ий день замовлення автоматично повертається відправникові.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ.
1 Повернення Товару належної якості.
1.1. Повернення Товару належної якості відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" № 1023-XII від 12.05.1991 (зі змінами та доповненнями).
1.2. Покупець має право відмовитися від поставленого товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару виключно за умови, що збережено Товарний вид, споживчі властивості Товару, фабричну упаковку, ярлики та розрахунковий документ (електронний документ, квитанцію, товарний чи касовий чек, квиток, талон або інший документ, що підтверджує факт отримання коштів, із зазначенням дати здійснення розрахунку).
1.3. Повернення Товару належної якості, доставка якого була здійснена Компаніями-перевізниками здійснюється за рахунок Покупця.
2. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.
2.1. На взуття встановлено гарантійний строк у 30 календарних днів з дня продажу або початку сезону. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати в порядку, встановленому Законом України "Про захист прав споживачів":
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
2.2. У випадку повернення Товару, що має істотний недолік відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" № 1023-XII від 12.05.1991 (зі змінами та доповненнями), доставка якого була здійснена Компаніями-перевізниками, Продавець повертає грошові кошти по факту повернення Товару. Витрати, пов'язані із доставкою такого Товару Покупцю Компанією-перевізником покривається за рахунок Продавця.