Гарантія на взуття

Шановний покупець! Купуючи взуття в мережі наших магазинів Ви погоджуєтеся з умовами гарантійного зобов'язання яке бере на себе продавець перед покупцем, умовами експлуатації товару викладені в рекомендаціях по догляду за взуттям (також Ви можете дізнатися запитавши у продавця-консультанта в приміщенні магазину або прочитавши наступне на цій сторінці), які покупець зобов'язується виконувати з метою запобігання втрати гарантійних обов'язків продавця (виробника). Просимо Вас ознайомитися з умовами гарантійного обслуговування і дотримуватися правил експлуатації і догляду за взуттям, які наведені нижче, це є обов'язковою умовою (P.II, ст 4, ч.3, ЗУ ПЗПС.):

- Регулярно доглядайте взуття

- Не сушіть взуття під прямими променями сонця і поруч з нагрівальними приладами (радіатори, батареї тощо)

- Прати взуття категорично забороняється

- Для сушіння набийте вологе взуття м'яким папером або вставте розтяжки.

- Дайте взуттю провітритися. Не одягайте на наступний день ту ж саму пару взуття. Це добре не тільки для взуття, а й для Ваших ніг

- У вологу погоду і в сніг нанесіть на взуття водовідштовхувальний склад (жирний крем, силіконову змазку і т.д.). У дощову погоду рекомендується носити гумове взуття.

- Завжди використовуйте взуттєву ложечку (ріжок), в першу чергу це відноситься до модельного взуття без шнурків.

Гарантійні умови Ми гарантуємо Вам усунення недоліків, якщо такі виникли протягом 30 днів з дня продажу, а якщо взуття придбане заздалегідь то з початку відповідного сезону: (Відповідно до ДСТУ від 01.01.2010.)

Зимовий сезон

з 15 листопада до 15 березня

Літній сезон

з 15 травня до 15 вересня

Весняно осінній сезон

з 15 вересня до 15 листопада

з 15 березня  до 15 травня

Усунення недоліків здійснюється тільки за умови, якщо вони виникли з вини виробника взуття. Після здійснення гарантійного обслуговування гарантійний термін збільшується на час перебування продукції в ремонті. (P.II ст.7 ч.6 ЗУ ПЗПС)

Не підлягає рекламації взуття:

- З механічними ушкодженнями верху, підошви, каблуків.

- З недоліками, які виникли в результаті неправильної експлуатації і неправильного догляду за взуттям.

- З недоліками, які виникли в результаті неправильного підбору взуття - не за розміром, без урахування індивідуальних особливостей стопи, стопа у взутті не повинна бути стиснутою.

- З ушкодженнями декоративних прикрас, фурнітури ( «Зіпперів», пряжок, шнурків, гумок, набійок)

- З явними грубими вадами, які спостерігалися в день продажу

- Комісійний, розпродажний товар.

Звертаємо Вашу увагу на те, що в процесі експлуатації взуття шкіряна підкладка може спричинити забарвлення стопи, цей факт не вважається недоліком, так як це пов'язано з природною реакцією взаємодії барвників підкладки з вологовиділенням стопи при вологому і сухому терті. Пам'ятайте, шкіряне взуття не призначене для носіння в сиру і дощову погоду, так як воно не є непромокаючим як, наприклад, гумове. Протягом 14 календарних днів з дня придбання товару покупець має право обміняти або повернути гроші за товар, який не підійшов за фасоном, кольором, розміром за умови що товар не був у використанні, збережено його товарний вигляд, упаковка і присутній касовий, товарний чек або інший розрахунковий документ підтверджуючий придбання твару, в цьому випадку подається заява за наявності паспорта. Господарюючий суб'єкт залишає за собою право на проведення експертизи в Укрметртестстандарті, судмедекспертизі, торгово-промисловій палаті. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки відсутні або  виникли після передачі товару споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання, дій третіх осіб, вимоги споживача в такому випадку не підлягають задоволенню, товар знімається з гарантійного обслуговування, а споживач буде зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи. (Ст. 17 ч. 4 ЗУ ПЗПС).