Порядок повернення товару

Згідно з чинним законодавством України та закону "Про захист прав споживачів " Ви, як споживач, маєте право протягом 14 календарних днів не рахуючи для покупки (а у разі придбання товару на відстані - дата покупки вважається датою фактичного отримання, яка підтверджується чеками/документами поштової/логістичної компанії) обміняти, повернути товар продавцеві в наступних випадках:

- Товар не підійшов Вам за розміром

- Товар не підійшов Вам за кольором

- Товар не підійшов Вам за фасоном

- Товар не підійшов Вам за габаритами

- Товар не підійшов Вам з якоїсь іншої причини, яка виключає використання товару за його цільовим призначенням.

Обмін або повернення товару здійснюється за умови, що товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, оригінальна упаковка, ярлики, пломби, відсутні сліди використання. При обміні товару або поверненні при умові, що товар був придбаний на відстані вартість пересилки товару сплачує покупець.

Будь ласка, зверніть увагу! Перш ніж відправляти товар продавцеві Ви повинні узгодити всі питання щодо передачі та отримання товару з продавцем, у разі недотримання цієї умови продавець залишає за собою право не приймати товар у кур'єра/логіста/поштового співробітника.

При настанні гарантійного випадку, якщо Ви придбали товар на відстані, Ви як споживач повинні попередити продавця (по телефону, Електронною поштою, факсом та ін.) Про його настання.

При необхідності продавець може запитати у Вас: - Копію товарного чека або іншу розрахункову документацію - Фото товару з розбірливим на ньому недоліком (істотним недоліком), якщо такий спостерігається візуально.

При настанні гарантійного випадку в гарантійний термін Ви маєте право вимагати від продавця:

- При виявленні недоліку

  1. Безоплатного усунення недоліку в розумний термін

  2. Відшкодування витрат на усунення недоліку

- При виявленні істотного недоліку, який виник з вини виробника

  1. Заміна товару на аналогічний

  2. Обмін товару з перерахунком вартості

  3. Повернення коштів, в разі відсутності даної моделі належної якості в наявності асортименту магазину.

В даному випадку всі витрати на перевезення товару бере на себе продавець.

Будь ласка, зверніть увагу! Перед пересиланням товару Ви повинні узгодити всі деталі з продавцем і після отримання відповіді про очікування товару - відправляти його. За недотримання цієї умови продавець залишає за собою право відмовитися від отримання товару.