Умови угоди

Гарантія Шановний покупець! Купуючи взуття в мережі наших магазинів Ви погоджуєтеся з умовами гарантійного зобов'язання яке бере на себе продавець перед покупцем, умовами експлуатації товару викладені в рекомендаціях по догляду за взуттям (також Ви можете дізнатися прочитавши гарантійний талон, запитати у продавця-консультанта в приміщенні магазину або прочитавши наступне на цій сторінці), які покупець зобов'язується виконувати з метою запобігання втрати гарантійних обов'язків продавця (виробника). Просимо Вас ознайомитися з умовами гарантійного обслуговування і дотримуватися правил експлуатації і догляду за взуттям, які наведені нижче, це є обов'язковою умовою (P.II, ст 4, ч.3, ЗУ ПЗПС.): - Регулярно доглядайте взуття - Не сушіть взуття під прямими променями сонця і поруч з нагрівальними приладами (радіатори, батареї тощо) - Прати взуття категорично забороняється - Для сушіння набийте вологе взуття м'яким папером або вставте розтяжки. - Дайте взуттю провітритися. Не одягайте на наступний день ту ж саму пару взуття. Це добре не тільки для взуття, а й для Ваших ніг. - У вологу погоду і в сніг нанесіть на взуття водовідштовхувальний склад (жирний крем, силіконову змазку і т.д.). У дощову погоду рекомендується носити гумове взуття. Завжди використовуйте взуттєву ложечку (ріжок), в першу чергу це відноситься до модельного взуття без шнурків. Гарантійні умови Ми гарантуємо Вам усунення недоліків, якщо такі виникли протягом 30 днів з дня продажу, а якщо взуття придбане заздалегідь то з початку відповідного сезону: (Відповідно до ДСТУ від 01.01.2010.) Зимовий сезон з 15 листопада до 15 березня Літній сезон з 15 травня до 15 вересня Весняно осінній сезон з 15 вересня до 15 листопада з 15 Марта до 15 травня Усунення недоліків здійснюється тільки за умови, якщо вони виникли з вини виробника взуття. Після здійснення гарантійного обслуговування гарантійний термін збільшується на час перебування продукції в ремонті. (P.II ст.7 ч.6 ЗУ ПЗПС) Не підлягає рекламації взуття: - З механічними ушкодженнями верху, підошви, каблуків. - З недоліками, які виникли в результаті неправильної експлуатації і неправильного догляду за взуттям. - З недоліками, які виникли в результаті неправильного підбору взуття - не за розміром, без урахування індивідуальних особливостей стопи, стопа у взутті не повинна бути стиснутою. - З ушкодженнями декоративних прикрас, фурнітури ( «Зіпперів», пряжок, шнурків, гумок, набійок) - З явними грубими порушеннями, які спостерігалися в день продажу. - Комісійний, розпродажний товар. Звертаємо Вашу увагу на те, що в процесі експлуатації взуття шкіряна підкладка може спричинити забарвлення стопи, цей факт не вважається недоліком, так як це пов'язано з природньою реакцією взаємодії барвників підкладки з вологовиділенням стопи при вологому і сухому терті. Пам'ятайте, шкіряне взуття не призначене для носіння в сиру і дощову погоду, так як воно не є непромокаючим як, наприклад, гумове. Протягом 14 календарних днів з дня придбання товару покупець має право обміняти або повернути гроші за товар, який не підійшов за фасоном, кольором, розміром за умови що товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, упаковка і присутній касовий або товарний чек, який підтверджує придбання товару через роздрібну мережу, в цьому випадку подається заява за наявності паспорта. Господарюючий суб'єкт залишає за собою право на проведення експертизи в Укрметртестстандарті, судмедекспертизі, торгово-промисловій палаті. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання, дій третіх осіб, вимоги споживача в такому випадку не підлягають задоволенню, товар знімається з гарантійного обслуговування, а споживач буде зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи. (Ст. 17 ч. 4 ЗУ ПЗПС).